marktforschungsinstitut in Heßdorf Untermembach
Ungefähr 14 Ergebnisse.
Symanto Research GmbH & Co. KG
Pretzfelder Strasse 15, 90425 Nuremberg, DeutschlandSymanto is the leading company in utilizing Psycho-linguistic Profiling and Artificial Intelligence to provide a deep understanding of the human motivation, attitudes and emotions behind behavior…
GfK Retail & Technology
Forchheimer Straße 8, 90425 Nürnberg, Deutschland13,000 (in)sightseers strong | Bringing you the latest global market research insights, news & trends | #GrowthfromKnowledge
TARGET GROUP GmbH - Forschung, Consulting, Systementwicklung
Hauptstraße 9A, 91077 Dormitz, Deutschlandwww.targetgroup.de - Forschung Consulting Systementwicklung - innovative Marktforschung seit 1990!
GfK SE
Nordwestring 101, 90419 Nürnberg, Deutschland13,000 (in)sightseers strong | Bringing you the latest global market research insights, news & trends | #GrowthfromKnowledge
defacto digital research GmbH
Am Pestalozziring 1-2, 91058 Erlangen, DeutschlandDie Unternehmensgruppe DEFACTO X bietet Ihnen das gesamte Leistungsspektrum für eine konsequente Ausrichtung aller Wertschöpfungsprozesse auf den Kunden.
GfK SE
Forchheimer Straße 2, 90425 Nürnberg, DeutschlandGfK ist eines der größten Marktforschungsunternehmen weltweit. Annähernd 13.000 Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter erforschen, wie Menschen leben, denken und konsumieren.
GfK
Bamberger Straße 6, 90425 Nürnberg, DeutschlandGfK ist eines der größten Marktforschungsunternehmen weltweit. Annähernd 13.000 Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter erforschen, wie Menschen leben, denken und konsumieren.
GfK Retail and Technology GmbH
Nordwestring 101, 90419 Nürnberg, DeutschlandGfK is the trusted source of relevant market and consumer information. More than 13,000 market research experts combine their passion with GfK’s data science experience.
SUPERCRUNCH by GfK
Forchheimer Straße 8, 90425 Nürnberg, DeutschlandGet ready for full service and custom analytics solutions delivered the SUPERCRUNCH way. Enjoy automated end-to-end solutions using the most relevant data from any source.